»Mi smo prvi pri klicu. Če ga bomo slabo obdelali, je lahko cela intervencija nevarna.«
»Stavka ne bo nikakor okrnila klicev na 112 oz. procesiranja pomoči klicateljem.«
»Številko 112 za klic v sili pokličemo vedno, kadar potrebujemo nujno medicinsko pomoč, pomoč gasilcev, gorskih reševalcev, jamarskih reševalcev, podvodne reševalne službe in drugih služb zaščite in reševanja, pa tudi v primeru, kadar bi potrebovali policijo.«
»Operaterji številke 112 izvajajo zelo kompleksne naloge in niso navadni telefonisti.«
»Zato zagotavljamo, da bo številka za nujne klice v sili 112 vedno delovala nemoteno, ne glede na stavkovne aktivnosti zaposlenih v centrih za obveščanje.«
»Drugi korak je klic na številko 112, kjer nam bodo dispečerji pomagali z navodili, kako oživljati, in kje je najbližji defibrilator.«
»Izhodiščni plačni razred je torej 28. za dispečerja na številki 112, za dispečerja nujne medicinske pomoči in dispečerja gasilca pa je to 31. Govorim o stari plačni lestvici.«
»Če pa so svoje osebne podatke že posredovali, svetujemo, da s pomočjo strokovnjakov kontaktnega centra NLB-ja prek video klica, spletnega klepeta ali telefonskega klica na številko 01 477 20 00 nemudoma blokirajo uporabo elektronske banke.«
»Veš, kdo so policisti? Zaščitniki. Tisti, ki varujejo ljudi.«
»Za to si si pa kar sam kriv, a ne?«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju